AKCIJA

MASAŽE v paru:

60 minut za par

55€

********

90 minut za par

70

 

preberi več

Naše ponudbe (klik)

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti kupcev spletne trgovine Tala SPA - salon lepote in razvajanja in ponudnika izdelkov, podjetja Emy Alas Pana s.p., Apače 45, 9253 Apače. V spletni trgovini lahko kupci naročajo izdelke, ki so na njenih straneh navedeni in so na voljo do odprodaje zalog ter naročajo termine za storitve, katere se izvedejo v Tala SPA - salon lepote in razvajanja na naslovu Metelkova 26, 2000 Maribor .

Pozorno preberite splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo in so veljavni na vseh straneh spletne trgovine. Šteje se, da se z vsakim ogledom ali transakcijo, opravljeno v spletni trgovini, v celoti strinjate s splošnimi pogoji. V kolikor se s splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne nadaljujete z ogledom ali nakupom.

Splošni pogoji veljajo od 1.7.2015.

BONUS DOBRODOŠLICE

Včasih nudimo bonus dobrodošlice za nove stranke. tisti, ki si uspešno registrira nov račun v času akcije BONUS DOBRODOŠLICE, bo bonus dobrodošlice prejel avtomatično po uspešni registraciji računa (velja za nove stranke).

Bonus dobrodošlice je vrednost, ki je določena v tistem trenutku in je ni mogoče zamenjati za gotovino. Bonus dobrodošlice se bo avtomatično odštel od vašega prvega naročila, če bo vrednost vašega prvega naročila večja vrednosti, ki je določena za minimalni nakup.

PRIMER TUKAJ

Načini plačila

Nudimo naslednje načine plačevanja:

 

  • Plačila z plačilnimi karticami Activa, Mastercard, Maestro, Visa, American Express, Diners. Obveščamo vas, da je z novim načinom izvajanja spletnih plačil, skrb o varnosti podatkov o vaši plačilni kartici popolnoma odveč. Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatki o plačilni kartici vnašajo izključno na varnih straneh banke. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato preusmerjen na varne spletne strani, ki jih upravlja procesni center Activa in banka s katero imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic. Novost predstavljajo storitve varnega spletnega plačevanja mednarodnih kartičnih sistemov Visa in MasterCard. Zgoraj prikazani blagovni znamki Verified by Visa, in MasterCard SecureCode 1 omogočata, da lahko z uporabo vaše plačilne kartice vsak spletni nakup dodatno zaščitite z uporabo varnostnih protokolov sistema 3DSecure. V Sloveniji so storitvi Verified by Visa in Mastercard SecureCode podprle vse banke sistema Activa pa tudi nekatere druge slovenske banke. Imetnikom plačilnih kartic nudimo trenutno najvarnejše spletno poslovanje, neodvisno od vrste kartice – bodisi kreditne ali debetne. Plačujete lahko z naslednjimi plačilnimi karticami:
    - MasterCard
    - Maestro
    - Visa
    - Visa Electron
    - American Express
  • Po predračunu – nakazilo na naš transakcijski račun: za višino provizije vprašajte pri banki ali pošti, preko katere boste izvedli plačilo. Naročilo po predračunu velja 3 delovne dni. V kolikor v roku 3 delovnih dni plačilo s strani kupca ni bilo izvedeno, smatramo, da kupec od naročila odstopa in artikle vrnemo v prodajo, naročilo pa storniramo;
  • Po povzetju: plačilo uslužbencu Pošte Slovenije;
  • S plačilno oz. kreditno kartico preko sistema Paypal (Mastercard, Visa, Maestro) - v primeru nedelovanja sistema Activa

Cene

Vse cene v spletni trgovini Tala SPA - salon lepote in razvajanja so izražene v evrih (€) in ne vsebujejo DDV, saj smo po 1. točki 94. člena ZDDV-1 oproščeni plačila DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Veljajo v primeru zgoraj navedenih načinov plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub rednemu posodabljanju podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru vas bomo o tem obvestili pisno, po elektronski pošti in vam ponudili rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik z elektronskim sporočilom potrdi naročilo. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ponudnik kupcu izda račun z vsemi postavkami in navodili, kako odstopiti od pogodbe in izdelke vrniti če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov in sporočiti morebitne napake na računu v roku 8 dni od prejema. Kasneje pritožb zoper pravilnost izdanih računov ne sprejemamo.

Cene ne vsebujejo stroška dostave in veljajo v spletni trgovini.

Popusti in/ali akcijske cene se ne seštevajo.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno. Ponudnik naročilo pregleda, preveri ali so naročeni izdelki dobavljivi in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne more dobaviti izdelkov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobavljenega blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi.

3. Blago odpremljeno. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Preklic naročila

V primeru, da se odločite za preklic naročila, nas morate o tem v roku 6 ur od prejema potrditve naročila obvestiti na telefonsko številko 041 45 99 31 ali preko e-maila info@mala-mali.si. Če se zgodi, da je naročilo že poslano, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Varstvo osebnih podatkov

Kot upravitelj spletne strani se podjetje Emy Alas Pana s.p., zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov.  V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov smo zavezani k trajnemu varovanju osebnih podatkov uporabnikov. Z nedoločen čas hranimo vse IP naslove obiskovalcev, pri registriranih uporabnikih pa še: ime, priimek, kontaktni telefon, e-naslov, primarni naslov in naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije. Podatki ne bodo pod nobenim pogojem posredovani nepooblaščenim osebam, razen podatkov, potrebnih za dostavo.

Za varnost podatkov je prav tako odgovoren uporabnik sam, tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika.

Vračilo blaga

V kolikor z naročenimi izdelki niste zadovoljni imate pravico v roku 15 dni od prevzema blaga pisno odstopiti od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti vrnjeni najkasneje v roku 30 dni od odstopa od pogodbe, in sicer na naslov: Emy Alas Pana s.p.Apače 45, 9253 Apače. Stroške vračila krije kupec. Odstop od pogodbe mora biti vedno podan pisno. Vrne se kupnina (cena izdelka), brez stroškov poštnine.

Pred vračilom izdelkov nas prosimo obvestite na elektronski naslov, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pri vračilu morajo biti izdelki nepoškodovani in v originalni embalaži, z vsemi morebitnimi dodatki. Pri vračilu obvezno priložite originalen račun, osebne podatke in številko transakcijskega računa, kamor želite, da vrnemo kupnino. Vračilo kupnine se vrne na transakcijski račun kupca najkasneje v 30 dneh po prejemu vrnjenih izdelkov, lahko pa se znesek kupnine šteje kot dobropis pri naslednjem nakupu. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Za blago, ki je  poškodovano, umazano, brez originalne embalaže, kjer je le-ta poškodovana ali  kjer so vidne sledi uporabe, si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo ali pa zaračunamo odškodnino za povračilo v prvotno stanje oz. čiščenje. V tem primeru lahko zaračunamo odškodnino v višini 30% vrednosti blaga. Kjer je embalaža sestavni del izdelka, jo je potrebno prav tako vrniti v takem stanju, kot je bila ob prejetju artikla, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

V primeru odstopa od pogodbe, kjer je bila uporabljena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek). V primeru odstopa od pogodbe, kjer je bil kot plačilno sredstvo uporabljen darilni bon, se ta vrne v celoti na kupčev transakcijski račun oz. se zamenja za drug izdelek.

Fotografije in opisi izdelkov

Trudimo zagotoviti čim bolj natančne fotografije in opise izdelkov. Kljub temu je potrebno vse fotografije in opise jemati kot simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti izdelka.

Stvarna napaka

O stvarni napaki govorimo, kadar izdelek nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno uporabo, kadar se kupcu izroči izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana in če izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

E-darilni boni

E-darilni bon izda podjetje Emy Alas Pana s.p. na podlagi plačila. Kupite ga v spletni trgovini in velja kot plačilno sredstvo le v spletni trgovini Emy Alas Pana s.p.. V ta nemen vpišete v ponujeno polje kodo bona. Bon je prenosljiv na drugo osebo. Rok veljavnosti je 6 mesecev od dneva nakupa in je unovčljiv v celotnem znesku. Bon je mogoče vnovčiti le enkrat. Obdarovanec prejme kodo darilnega bona po elektronski pošti.

V primeru, da je višina nakupa višja od zneska na darilnem bonu, mora kupec razliko doplačati, če pa je znesek nakupa nižji, razlike ne vračamo. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna.

Koda kupona za popust (promocijska koda)

Koda kupona za popust je beseda ali besedna zveza, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno kodo najdete v naši spletni trgovini,na naši Facebook strani, v oglasnem sporočilu, e-obvestilih ali v drugih medijih.

Kodo kupona za popust vpišete v "košarici" v s tem da izberete (pred zaključkom nakupa) gumb "Želim uporabiti kodo kupona", v vnosno polje vpišete kodo in pritisnete gumb "Uporabite kupon".

Popust je odvisen od kode kupona in se razlikuje glede na kodo.

Akcije

Akcije se ne združujejo. Pri posameznem nakupu lahko izkoristite ugodnost ene akcije. Akcije so časovno omejene in veljajo do razprodaje zalog, razen, če ni drugače napisano na spletni strani ali Facebook profilu.

Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov o izdelkih, ki jih ponuja na svojih straneh.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva, bo ponudnik izbrisal. Ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se odvezujemo kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Pred objavo negativnega mnenja vas prosimo, da se najprej obrnete na nas in šele nato podajate negativno mnenje.

Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja kadarkoli in na kakršenkoli način spremenimo, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Tala SPA - salon lepote in razvajanja, vsi podatki v njej, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno uporabljati ali reproducirati brez pisnega soglasja. Logotip je v lasti ponudnika spletne prodajane.

Pritožbe

Podjetje Emy Alas Pana s.p. spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Pritožbe sprejemamo pisno na info@talaspa.si in jih obravnavamo zaupno.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih v spletni trgovini, novostih o ponudbi ter promocijskih akcijah. Ponudnik se zavezuje, da e-naslova ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.

Kontakt

Ekipa podjetja  Emy Alas Pana s.p. se trudi, da bi bilo nakupovanje preko naše spletne trgovine prijetno, pregledno in enostavno. Včasih se zgodi, da je kakšen podatek nejasen, ali pa vas o posameznem izdelku zanima več, kot je napisano v opisu izdelka.

Kontaktirate nas lahko:

  • preko elektronske pošte info@talaspa.si  ali
  • preko telefona 040 165 937 ali 068 136 002 (v angleščini)

Želimo vam obilico razvajanja pri obisku Tala SPA !


© 2017 Emy Alas Pana s.p. - vse pravice pridržane
Izdelava: Emy Alas Pana s.p.

Imena parfumov so last določenih blagovnih znamk, katerih ne zastopamo, temveč jih uporabljamo zgolj za identifikacijo točenih parfumov!

Cene ne vsebujejo DDV, na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1